tiistai 18. tammikuuta 2011

Kitchen Aid Artisan (Pixmaniasta)


Pixmanian jutussa kävi sitten niin, etten saanut mitään vastausta sähköposteihini, joissa yritin vaatia heitä hyvittämään vähintäänkin postikulut kun jouduin tilaamaan kalliimman blenderin sen aiemman korjaamolle joutuneen tilalle. En myöskään päässyt puhelimella läpi asiakaspalveluun.

Googlettelin vähän tuota Pixmaniaa ja mietin, että kuinka tyhmä saatoinkaan olla, etten lukenut näitä juttuja ennen kuin tilasin sieltä mitään ! Muille oli käynyt paljon pahempia juttuja kuin minulle: tilatut tuotteet olivat tulleet perille vain osittain, tai eivät ollenkaan eikä mitään rahanpalautuksia kuulu eikä näy. Koska Pixmania on ulkomainen firma, niin ilmeisesti minkään viranomaisenkaan kautta rahoja ei saa, ainakaan helposti tai nopeasti. Tuskin ollenkaan.

Päätin siis tyytyä osaani, ja maksoin tuosta kalliimmasta Kitchen Aid Artisanista 35 euroa väliä. Jännitin kyllä, että tuleeko se ollenkaan tai kauanko joudun odottelemaan. (Jotkut olivat odotelleet kuukausia lähetystä!) Onneksi se kuitenkin tuli viikossa, ja nyt voin unohtaa koko Pixmanian. Toivotaan vain, ettei tuo nyt hajoa, sillä uudelleen en sitä takuuhuoltoon kyllä lähetä.

Tämä uusi versio vaikuttaisi kyllä fiksummalta ja kestävämmältä. Se moottoriosa, mikä aikaisemmassa oli muovia, on tässä sisäänupotettu. "Kestävät teräsvahvistetut kytkinosat". Oisko tää juurikin se syy, miksi tuo blenderi on pistetty uusiksi, koska aiemmassa mallissa tuo kohta oli se Akilleen kantapää?

Heh, sain vielä Pixmanialta automaattisen sähköpostin, että he toivovat minulta palautetta heidän sivuilleen...


...Teemme kaikkemme, jotta palvelumme olisi moitteetonta ja jotta voisimme tarjota asiakkaillemme parhaan mahdollisen tuotevalikoiman. Auta meitä parantamaan palvelumme laatua entisestään - kerro mielipiteesi yhteistyökumppanimme sivustolla. Odotamme lisäksi innolla mielipidettäsi tuotteesta/tuotteista, jotka olet tilannut, ja toivomme sinun jakavan kokemuksesi kaikkien PIXmania-asiakkaiden kanssa.

5 kommenttia:

Kati kirjoitti...

Nyt on tuhannen taalan paikka antaa palautetta sekä infota muita blenderinostajia :)

Anonyymi kirjoitti...

Kyseisestä yrityksestä kuulee koko ajan enmmän negatiivista palautetta. En taida tilate heiltä monitoimikonetta. On vieläpä yli 500 euroa.

Karoliina kirjoitti...

Joo en voi suositella!!

Onhan noi tullut kotiin ihan pikaisesti, ja jos ei valittamista ole niin kaikki saattaa mennä hyvin... Mutta tosiaan takuuhuoltoon en uskaltaisi enää lähettää mitään. Ja mitä netistä olen lukenut niin useilla ihmisillä on ollut paljon vaikeuksia saada edes oikeaa tuotetta sieltä kotiinsa, vaikka maksettu on !

Asiakaspalvelu siellä ei toimi kyllä yhtään!

Anonyymi kirjoitti...

Ihan satunnaisena vierailijana minunkin on pakko kommentoida pari sanaa Pixmaniasta ja Kitchen aidista. Tilasin blenderin, odotin sitä pari kuukautta, lyhensin jo Visa-laskua, soittelin asiakaspalveluun, peruin tilauksen, aloin odotella palautusrahoja, maksoin lisää Visa-laskuani, soittelin asiakaspalveluun, itkin rahojani jne. Loppu hyvin kaikki hyvin: en saanut blenderiä, mutta onneksi kuitenkin rahat takaisin. Mutta tämän kolmen kuukauden shown jälkeen en todellakaan voi suositella kenellekään tilaamaan yhtään mitään ko. firmasta. Nämä tapahtumat sijoittuvat aikavälille marraskuu 2010 - tammikuu 2011 ja kyseessä yli 200 euron ostos.

Karoliina kirjoitti...

Kiitos kommentista, näitä kokemuksia tuntuu tosiaan riittävän. Toivotaan vaan, että ihmiset ovat viisaampia kuin itse olin (olimme?) ja ymmärtävät googletella etukäteen ennen ostopäätöstä :)
Ja sitä kautta ehkä heidän palvelukin joskus voisi parantua kun ihmiset tajuaisivat boikotoida tuollaista firmaa...