lauantai 5. joulukuuta 2009

Mukavia yllätyksiä

Onko teille koskaan käynyt niin, että jätätte vaikkapa 20 euroa jonkun takin taskuun, ja se löytyy sitten jollain yllättävällä hetkellä, kun olette sen jo unohtaneet?
Aina yhtä hauska tunne!

Itse löysin viimeksi 350 RMB (35 €) erään kirpputorille menossa olevan takin taskusta. Onneksi sisko sattui vielä sovittamaan sitä huvikseen ja pistämään kädet taskuun. Vaikka olisihan se ollut hauska yllätys sille ostajallekin, pieni lisäbonus hyvään takkiostokseen :)

Nyt tein samanlaisen huippulöydön. Etsin kynsinauhaleikkureita (tosi kätevät muuten, jos kynsinauhat tikkuilee ja kipeytyy niinkuin minulla) ja katsoi sitten yhteen laatikkoon, joka oli vielä teipillä kiinni. Yllättäen löysin sieltä kaikki tavarat, joita minulla oli Lappeenrannan asunnossa vessan peilihyllyn päällä! Eli toisin sanoen kaikki siihen aikaan joka päivä käyttämäni kosmetiikka, jota olen suoraan sanoen etsinyt aika paljon Helsinkiin muuton jälkeen. Ja olen ehtinyt muuttaakin kaksi kertaa tässä välissä, enkä ole noita löytänyt!

En muistanut edes kaikkea mitä siellä piti olla, mutta löytöjä oli esimerkiksi Dr.Hauschan puhdistusvoide ja ruusuvoide, Danne naamio, kristallideodoranttikivi(!! tätä olen kaivannut), kaikki hiusklipsini ja muutamia muita ihonhoitojuttuja.

Jos ei koskaan kadottaisi mitään, ei voisi myöskään iloita niiden löytymisestä :) Välillä laitan jopa tahallani pieniä rahasummia esimerkiksi laukkujen sivutaskuihin tai laatikoihin, koska niitä on niin hauska löytää sitten kun ne on unohtanut! Mistä tulikin mieleen, onkohan se 50 euron seteli vielä siellä mustan vihon välissä...

Ei kommentteja: